Ett steg fram två steg bak

Idag har jag jobbat och innan jobbet var jag tvungen att åka hem till min pappa och mata deras katter. Så det blev ingen morgonpromenad. Jag kompenserar det med en längre promenad (eller två) imorgon.

Dessutom har jag syndat idag, ostbågar! Varför varför varför? Min sambo försökte verkligen stoppa mig men jag kom med dumma argument som att: "en gång i veckan får man", "man kan äta vad man vill, bara man tänker på konsekvenserna och kompenserar för dem", "jag har jobbat hela dagen"  osv... Nu när jag ätit nästan halva skålen och ångrar mig! Dumma mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej men du, kom igen nu Matilda! Fortsätt kämpa, "en gång är ingen gång, två är en vana". Skickar över lite pepp till dej nu :)) PEPP PEPP PEPP!!!

2011-01-09 @ 09:45:55
URL: http://beachtjugofyrasju.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kan hända den bästa du är bara människa. Tänk på allt bra du gjort i veckan istället alla promenader och så. När jag unnar mig ibland tänker jag att förr i tiden hade jag unnat mig ännu mer och inte tränat. Keep ut the good work!

Kram

2011-01-09 @ 17:42:28
URL: http://elindahlslett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0