God morgon!

Vaknade upp med en sjujävla träningsverk, från Zumban. Försökte mig på lite övningar på pilatesbollen nu på morgonen, men jag ramlar ju bara av hela tiden. Spänner alla mina muskler för att hålla mig kvar men så fort jag gör en rörelse så ramlar jag om kull.  Några tips?

Nu ska jag koka lite havregrynsgröt och äta den au naturell, med mölk förstås. Sen blir det jobb till 18, tanken är att jag ska mäta mig idag men jag tror inte att jag minskat så mycket faktiskt. Så för att inte bli besviken så skjuter jag upp det till nästa vecka, eller veckan därpå. Tror det är för tidigt ändå att mäta sig igen efter bara två veckor.

Kommentarer
Postat av: johanna larsson

hej! pilatesbollen.

sitt på rumpan och sträck ut ben/fot och motsatt arm i luften, spänn bålen hela tiden! detta är en bra enkel grundövning som kanske inte känns så mycket men den ger stabilitet!

2011-01-19 @ 20:05:03
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0