God morgon!

Är ni vakna?
Nu ska jag snöra på mig mina Easytone skor från Reebok som jag tidigare bara använt för att gå och köpa godis på ICA. Och senast på mina två promenader!
Jag hade tänkt gå samma sträcka som jag gjorde första dagen, när jag gick i en timme. Jag ska vänta med frukosten till efteråt som några av er tipsat om. Men min mage kurrar som en katt som spinner. Ett glas juice kan jag väl dricka innan?

Jag hoppas att batterierna i min iPhone håller en hel timme med Runkeeper, den har laddats hela natten. Men efter bara 10-15 minuter igår så hade jag bara 20% batterier kvar. Well, nu kilar jag!

Kommentarer
Postat av: johanna

nu kommenterar jag igen ;) juice är gott men mjölk är bättre, mjölk ökar dessutom mättnadskänslan!

2011-01-07 @ 08:55:32
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den magen ska allt infinna sig ngn gång i framtiden! :)



Ja, frukt i olika blandningar, smoothies och fruktsallad är ju ändå väldigt gott! Jag får se till att alltid ha frukt hemma bara :) För nu ska det där dumma suget bort bort bort!



Ojojoj, riktigt bra med promenaden där! Det är något jag borde ta efter känner jag, men än har jag inte (hunnit/orkat/vad-det-nu-är-jag-intalar-mej)tagit tag i det... Dåligt, nu får det faktiskt bli ändring på det!

2011-01-07 @ 09:43:44
URL: http://beachtjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0