JUST JA!

Efter frukosten imorse så gick jag ut och gick i en timme! Pölsade mig fram i snön! Riktigt skönt måste jag faktiskt erkänna!

Jag måste också tacka er som kommit med jättebra tips! Har kollat in era bloggar och fått massa inspiration!!!

Jag köpte en rockring med vikter förra hösten! Är det bra träning? Jag har använt den några gånger men får ingen träningsvärk, ger den effekt ändå? Man ska tydligen bara rocka ett par minuter om dagen. Jag gjorde misstaget att rocka i ca 20 minuter första gången och vaknade upp med blåmärken runt hela midjan.


Kommentarer
Postat av: johanna

hittade din blogg genom ptfias kommentarer =)

spännande med förändring i livet genom träning och annorlunda sätt att äta! ang. morgonpromenader så kanske du kan vänta med frukosten tills du kommer tillbaka hem och bara starta morgonen med ett glas vatten eller mjölk, förbränner väl lite mer då och dessutom blir frukosten mycket godare =)

2011-01-06 @ 16:32:04
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0