NOOOOOOOOOOO!

Jag har fått massa finnar, eller början till finnar som jag är på och pillar på. Och då blir de infekterade och såriga. Inte så jättefräscht. Går inte att sminka över dem heller. Förut hade jag jätteproblem med finnar, men det senaste halvåret har jag varit näst intill fri från dem. Kan bero på  att jag  bytt från p-stav till p-piller.

Men nu har dem kommit, och jag kan inte låta bli att pilla. Därför sätter jag kirurgtejp över dem för att jag inte ska pilla ännu mer, så nu ser jag ut som en mumie haha

Hoppas dem försvinner innan jag ska på nästa jobbintervju! Kan ju hoppas på att dem ploppat upp pågrund av stress! Annars går jag tillbaka till min osunda chipsdiet ;) hellre fet än finnig hahah

Kommentarer
Postat av: johanna

finnarna är nog förhoppningsvis en reaktion på att du börjat träna och på så sett rensar ur kroppen kanske?? ge det ett tag och se om det är övergående! annars byt p-piller. SLUTA inte träna =)

2011-01-20 @ 22:45:17
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0