Nya krafter!

Den här veckan har motivationen inte varit på topp. Jag har bara varit ute och promenerat en gång, gjort lite styrkeövningar nån morgon men jag känner att jag börjar tappa intresset för min förvandling.

Så jag tänkte att en shoppningrunda skulle pigga upp mig och få mig motiverad igen. Jag kom nyss hem med fyra par nya byxor, alla var på gränsen till för små. Så nu måste jag köra så det ryker för att kunna få använda de snygga byxorna i vår.

Ett par av byxorna var ett par löpartights. Jag ser faktiskt fram emot att snön smälter så jag får använda dem! Funkar ju också att gå i men än så länge är det för kallt.


Innan jag skulle ge mig hemåt tänkte jag bara kika in på Stadium en snabbis. Kom ut med en pilatesboll! Ska bli kul att få använda den, provade lite grann när jag precis blåst upp den och märkte att balansen är något jag måste träna upp.

Mitt lilla hemmagym!

 

Nu ska jag till simhallen! 2,5 km i vattnet väntar! Akta er för vitvalen, här kommer jag!!!


Kommentarer
Postat av: Mammmakropp

Du måste helt klart prova Zumba!! Personligen är inte aerobics, dansklasser nåt för mig alls men här var det inte så knepigt med kordinationen man fick upp flåset. Ingen träningsvärk idag, men kanske har tur att det kommer imorgon.

Det bästa var att det var riktigt roligt och därför kändes det inte som man var och tränade. Ska testa 3 ggr innan jag riktigt kan säga vad jag tycker.

2011-01-14 @ 16:59:41
URL: http://mammakropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0