Onsdag

Igår kväll ångrade jag att jag inte gick på min morgonpromenad, kände mig helt seg. Bestämde mig för att gå ut idag, ställde till och med klockan en timme tidigare men vaknade till ett snöinferno.


Känner att det är väldigt många bortförklaringar nu. Men, på fredag (är ledig då) ska jag ta mig både till gymmet och simhallen. Jag har valt ut "Kajsas" utmaning om att simma 2,5 km.

Jag gick upp när klockan ringde i alla fall, upptäckte att det vräkte ner snö och istället för att klä på mig så gjorde jag sit up's, vanliga armhävningar, armhävningar på soffkanten, rockade rockring och körde några minuter med Abslider'n.

Nu blir det frukost, bestående av jordgubbsyoghurt, fullkornsflingor, skivad banan. En fullkornsmörgås med skinka och en kiwi.

Imorgon hoppas jag på en morgonpromenad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, hoppas snön lugnar ner sig nu så att du kan träna som vanligt! Det är ju typiskt att när man väl har motivation, ja då tillåter inte vädret...

Men simning fungerar ju oavsett väder, så lycka till med utmaningen! :)

2011-01-12 @ 23:09:40
URL: http://beachtjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0