Torsdag

Åh, jag är så sugen på jordgubbar!!! Skulle kunna betala 100kr kg för lite färskingar just nu. Ångrar att jag bara köpte en förpackning sist. Nu finns dem ju inte kvar!

Mina steg idag är just nu uppe i 12.462 och jag har inte gått klart för idag. Hade tänkt att åka och simma efter jobbet men så blev det inte eftersom min bil inte startade imorse. Lagom kul när jag skulle på intervju och allt. Men det löste sig och jag fick skjuts av en kompis!

Nu ska jag börja med maten! Hej på en stund




Ps, jag har inte fått in ett enda förslag på utmaning till nästa vecka... Skämmes ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gör 500 sit-ups! Du får fördela dem som du vill men de måste göras under nästa vecka. Och det vore kul att läsa mer om träning och dina mål, så som det började i den här bloggen.

2011-01-27 @ 19:50:59
Postat av: Maria

Spring 3 * 3 km, det vill sæga 3km 3 gånger i veckan. Lætt som en plætt :)

2011-01-28 @ 07:52:18
Postat av: Sara

Springa 2 kilometer utan att stanna!

2011-01-28 @ 08:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0