Torsdag

Imorse kom jag ut på min efterlängtade promenad! Fick även med mig en kompis, så 1½ timme bara flög iväg. När jag kom hem var jag jättehungrig och när jag öppnade skafferiet/kylen fanns det så mycket gott så jag ville ha allt till frukost.

Så nu har jag två fullkorns & frö smörgåsar, en fullkornsskorpa med både skinka och lättost på. Yoghurt med fullkornsflingor, havregryn, banan och kiwi i. Och ett stort iskallt glas med lättmjölk. GOTT! Nu lär jag stå mig fram till lunch, lätt!

Förutom att jag inte har någon lunch att äta idag, igår kväll var jag helt slut efter jobbet och hade världens huvudvärk så jag tog en näve alvedon och gick och la mig. Så det blev ingen matlåda med andra ord.

Jag har en soppa på konservburk som jag kanske kan äta, men den ser väldigt snuskig ut. Jaja... frukost var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0