UTMANA MIG

Jag fick en idé av en kommentar jag fick av "Jenny" tidigare idag.

Varje vecka får ni komma med förslag på utmaningar som jag ska utföra. Jag väljer ut en utmaning som jag sen dokumenterar med bilder och ni får vara jury och avgöra om jag klarat av den eller inte.

Det kan vara allt i från en träningsövning eller att jag ska äta något nyttigt (i mina ögon äckligt).


Varje måndag väljer jag ut en utmaning och fredag samma vecka ska den senast vara utförd.
Hänger ni med? Låter det som en bra idé?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där lät som en riktigt bra idé tycker jag! Fast jag får nog fundera lite för att komma på en utmaning... Men jag har till måndag på mej, right? :)

2011-01-06 @ 18:15:57
URL: http://beachtjugofyrasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0